Vi tog tillfället i akt att tacka våra fantastiska chaufförer med grillat utanför kontoret. 🌭☀️
De är hjärtat i vår verksamhet – varje dag levererar de tryggt, punktligt och med ett leende. Det ville vi uppmärksamma och visa vår uppskattning för 💙
Previous PostGlad Midsommar önskar vi på Centralen
Next PostVår resa mot en hållbar transportsektor pågår ständigt